"I'm sick, you're tired, let's dance"


Müzikal açıdan sevdiğimiz şeyler dünyayı nasıl kavradığımızla fazlasıyla ilgili bir durum,müzik âleminde pek çok insan sevilesi ve saygı duyulası durumda , fakat fazlalığımızdan çıkan seslerin hepsine birden tapamayacağız gerçeği ve üstümüzde biriken paylaşım manyaklığından, yeni çıkan güzelliklere bile eski kıyafet muamelesi yapıp bir kenara fırlatıveriyoruz hoyrat bir şekilde. Benim süper egoma ve havalı pompa last fm ile geliştirdiğim müzik zevkime uyacak sonsuz çoklukta müzisyen fırlamakta her bir gün, bizim için de -kendi çapında pasta-farklıyız biz abijim- ekseninde tapılacak ve kenara fırlatılmadan ilgi ve alaka göstereceğimiz şeyler türemekte.

Yazımızın sebebi ise kendisiyle karşı karşıya oturup dünya meseleleri ve hayat hakkında konuşmayı dilediğim akabinde “gelip annemin elini öpeceksin, kır düğünü isteyeceksin” demeyi ciddi anlamda düşündüğüm Emily Haines in yeni Ep'si "What Is Free to a Good Home?"un ortamlara düşmüş olması.. lafı dolandırmadan bizde paylaşalım biraz dedik,ortamı sulandıralım icabında,

Emily Haines & The Soft Skeleton - Mostly Waving (TodorK Remix)

Emily Haines & The Soft Skeleton - Sprig

5 yorum:

Selofan Ağustos 21, 2007  

emili kim oluyor?söyleyin...kır düğünü benim hakkım!!!

Radnor Ağustos 21, 2007  

hay ağzım kırılsın,emily the strange olsun,bavulunu alıp kanadaya gitsin,düğünümüze simian gelsin,piyanist şantör dj setiylen

Adsız Ağustos 25, 2007  

İyi, hoş güzel de, peki bu benim daimi yanlızlığım ne olacak, iflah olmaz bir melankolik olarak? Bana bunun cevabını verebilir misiniz?
İnsan yemiyoruz neticede!

fırat Ağustos 30, 2007  

Emily Haines'in Luke Haines ile akrabalık bağları var mı? ben de bu sorunun cavabını istiyorum.

Radnor Eylül 06, 2007  

tacım: abi seni ben kendi ellerimle evereceğim.. bizinsan yemiyoruz abi ama yiyorlar onlar,afiyet bal şeker,bize bişey kalır işhallah

suet adam : akrabalık yok sanırım,isim benzerliği diye düşündüm,evet adamsın,koçum benim

counter on
blogger