Kılım

İnternet bazlı sınırsız müzik zevkiyle şişirilen topiş egosuyla bıdıbıdılayan minik burjuva anlaşılamayanı caanım ukelalarım,ben bugün kalktım metalika dinledim,sonra da nirvana dinleyeceğim,ardından zeki müren açacağım,üstüne de hande yener patlatacağım,canım sıkılırsa korn da dinleyebilirim,hepside last fm de sıkrop olabilir nihayetinde,sonra da sen gidip:"a şuna bak neler dinlemiş;göya farklı olmaya çalışıyor,adeta bir lavuk mu ne?" diyebilirsin,evet adeta lavuğuz ailecek,sanırım kenar mahalle alternoluğundan paçayı kurtaramıyoruz bir türlü,zaten indie'ler arasında moda oldu böyle olmak dimi? Bizi gidi bizi,(yalandan smiley)ha-ha(gülme efekti)

6 yorum:

Adsız Ekim 03, 2007  

kime ne abi ne dinlediğinden.
ben sibel can dinliyorum, marianne faithfull ile.

Adsız Ekim 04, 2007  

dayayayım onlara ben

britney bitch
gimme more

Radnor Ekim 05, 2007  

@dino : öyle valla,bende sakin kafayla öyle derdim de,gaza geldim,,gazlardayım,iyiki de geldim,afferin bana,

@tacim: britni yazık etti kız kendine,halbuki hit me baby one more time di mi ama?

Deuss Ex Machina Ekim 05, 2007  

@radnor
memlekette yetenekli indieci cocuklar var dı da biz mi sömürmedik. elemterefiş kem gözlere şiş, iki bukle bir sey dinleyince otekine berikine sagına soluna ahkam bombaları yagdıracaklarına ajdar anırın sesiyle kendi beklentilerinin kümelerini cıkartsınlar. Fake Radiohead kopyalarında Creep günlerinin umursamazlığını duysunlar. Suede'le başşak geçeceklerine yerine koydukları "trashler"le oyalansınlar. Radar Live'a gaz verip gelmemezliklerine bir sene dövünüp yansınlar. Bulantı verici bir şekilde etiketleme takısından vazgeçmemiz gerekiyor. Ortada şakası bir yana ciddi anlamda sınırlı bir kitlenin dinlediği alternatif müzik (Kimi dahil etmek isterseniz onu ekleyin) memketimizde can çekişirken, cııırt ayşe teyze müzikleri bizi paklayacak. O zaman görecem muhteremleri sataşacak yer ararken ıssızlık içinde kendilerinin de batmasını...
siftah komentimide bu vesileyle ileteyim...

Radnor Ekim 07, 2007  

@ deuss ex machina
şöyle ki hepimiz müziği seviyoruz,müzikten konuşuyoruz,müziği tüketiyoruz fekat tükettiğimiz şeyleri bir çok alanda yaptığımız gibi biliçsizce çiğnemeden yutuyoruz lap lup ..bu da onun verdiği gazla yazılmış iki çift kelamdı,valla ne diyim birşeyler geveledim kendi kafamdan ama sanıyorum demek istediklerim doğru anlaşılmış :)siftah komentinizle de beni benden aldınız,saygılar müesseseden efenim

siyah mum Ekim 13, 2007  

hahahaha

counter on
blogger