Lady-tronic black cat is the Velocifero!!!


Aslında damardan girip feci halde dağıtmak istiyordum ve birkaç gündür Antony Hegarty ile yaptığımız uzun yolculuklar, sabah 3:00 sularında kulağıma Hande Yener'den gelen kaynağı belirsiz çağırışımlar ve The Knife ile yaşanan belli belirsiz hezeyanların yeterli olmadığını anladığımda helezonik atılımların bana doğru hücum ettiğini hissettim.

Ladytron, nurlu bir ışıkla( bu ışık ekrandan da geliyor olabilir... O an, bunu anlayamayacak kadar hipnotize olmuştum.) yeni albümleri Velocifero'nun ilk parçası Black Cat'i kulaklara, karışık kafalara sundu. Neredeyse her yerden ücretsiz olarak indirebileceğiniz bu şarkı bulutlara yakın bir yere ulaşıyor. Söyledikleri garip kelimeler nöronlarda yolunu buluyor ve bedende kesintili uyuşmalara neden oluyor. Adeta drum machine ve synth in kölesi dimağlara armağan edilen bu kara kedi araları açmıyor, yolları kapamıyor, yakınları küstürmüyor, sevenleri de kavuşturmuyor ama. Olsun, dansa aç, kurtlanmış ruhların gazını alması bile yeterli.

Ladytron - Black Cat

2 yorum:

Adsız Mart 29, 2008  

resmi ben de kullancam

Adsız Mart 29, 2008  

flashbackler,yıldız tozları ve patlamalar,ah o eski doğu bloku ve casus kızları,hande'nin ışınları ve aydınlanma anları;hepsi şarkının içinde sanki...

counter on
blogger