Polisin Dönüşü


Geçen sene bir çok efsane ismin çıkardıkları albümler sebebiylen bu yazın müzik aleminde ülkemizin çorak toprakları gibi verimsiz geçeceğini düşünmekteydik. Lakin güzel haberler de geliyor kulaklara: Joan Wasser, Rainy Orteca ve davullara yeni katılan Parker Kindred'den oluşan Joan as Police Woman'cağız yeni albüm müjdesini myspace vasıtasıyla duyuruvermiş efenim. Albümde Rufus'la bir düet parça da mevcutmuş. Biz şimdilik Anthony ile olan düetle hasret giderelim

Joan as Police Woman - I Defy (fit anthony)

Joan as Police Woman - Christobel


Joan as Police Woman @ Myspace

3 yorum:

Adsız Mart 11, 2008  

bu kadınla evlenmek isterdim. çocuk isterdim. joan'ı manyakca seviyorum.
vays rufus'la düet
rufus'la evlenmezdim. ama aynı evde yaşardım. haleeeeeleuyah diye evde bağırmasını istemezdim. bana daha çok going to a town demesini isterdim. ben ona between my legs derdim.

Adsız Mart 23, 2008  

tacım da herkesle evlenmek istiyor.pes diyorum.allah tamamına erdirsin:)

Radnor Mart 24, 2008  

tacim artık baba olcak yaşa geldi, bir sürpriz bekliyorum kendisinden

counter on
blogger