Kaçar Dünya



Hey minik kuş, hey minik kuş.
Zaman döner peşinde pervane
Hey minik kuş
Zaman peşinde döner, pervane
Hikâye; zaman (yürüdüm, yürürüm)

Bir daha bakma, bana bakma
Yanıma gelip de, beni aldatma
Zaman yavaşça akıp geçiyor üstümüzden
Para zamandan ayrı, para...
Senden benden ayrı
Hepsi böyle yavaştan olup bitiyor
Bana yardımcı olunmuyor
Perakende verir dünya

Hey koca dünya
Hey utanmaz dünya
Hey benim minik dünyam
Hey üstüme basan dünya
Ho bu dünya
Ho şu dünya
Ho kaçan dünya
Ho


Bu dünya başka dünya
Bu dünya öteki dünya
Sevenler sevilemeyenler
Koşulamayanlar, başı okşanmayanlar
Bu dünya yalan dünya
Bu dünya benim dünyam
Hey hey hey hey yüksel...


ZeN - Bu Dünya Benim Dünyam

Dünya kaçar,bende kaçar, herkes mutlansın...adiosamigoz

1 yorum:

Selofan Ağustos 19, 2008  

Zaman,
hiç bu kadar yavaş akmamıştı üstümüzden.

counter on
blogger