ÜberAles


gönk



Beklenilenin aksine eski basit öss ayarlarında bir tatlılıkla geçizleyen ales sınavından beynim kulaklarımdan akar-ağzım kulaklarıma varar bir halet-i ruhiye ile çıktığımdan kas gevşetici babında bir toplaşma yapasım geldi. Blogger bizim bloğu da kapızlamadan indirink. sponsorzd by motel de moka, dof dof, yokyokyok

Flica - L

Six Organs of Admittance - Procession of Cherry Blossom Spirits >

Iron & Wine - Cinder And Smoke

Pram - Track Of The Cat

Matt Finucane - Kafka Song

Bodies Of Water - Water Here

Brightblack Morning Light - Hologram Buffalo

Megapuss- Surfing

School Of Seven Bells - Connjur

Little Joy - With Strangers


Hepsini birden indirmek için ales kitabına tıklayın atraksiyon olsun

6 yorum:

Adsız Kasım 18, 2008  

<3

Adsız Kasım 20, 2008  

Little Joy'u pek çok sevdik sayenizde, minnetarız! :)

Radnor Kasım 21, 2008  

bişey değil yav, gevur yapmış biz dinliyoz safi

Unknown Aralık 05, 2008  

ben.. ben.. bayılıyorum lan bu bloga :)
efenim keyfünüzü kacırmasın hıc bısı haletı ruhıye saglam dursun, el ele tutusur gırerız ales'e korkmuyorum ben.
ha bi de ben cogu zaman şarkı çalıyorum burdan, kend, bloguma, sonra onları bi guzel dınlıyorum filan.
bloggera guc versin yani ^o^

dino Aralık 12, 2008  

deutschlaaaaaaand über alleeeeees über alleeeeeees. türkeeeeeei über AAAALLLLEEEEESS über AAAAALLLLEEEEESS.
ales notunmuz kadar konuşacağımız günler de gelecek. Almanya, bu marşı değiştirdi tabii nazi manaları yüzünden. bizde acaba ales'i değiştirsek eşitsizliği yeniden dolaşıma soktuğu içün.
xx

Radnor Aralık 12, 2008  

herkes hayatını yaşar, sınavlarla yaşıyorum dırıdırınıdırınıdıt dıt diye söylemlere gelesim var, türlü yüksek lisans ve ötesi sınavların şabalaklığından muzdarip gençlikten führer'e selam yola devam :p

counter on
blogger