MOOAARR GIMME MOOOAAR GIMMEE MOOOARR!!

No komment bir hayranlığım var... eleştiriye açık değilim.
Otur, dinle. Bundan güzeli yok hayatım, hah!

Daha ofisyal albüm çıkmamış, ikinci klibi çekmişler... remiks desen o hoo. Ben de yapıcam yakında bir remiks, sürpriz olsun.

Boyut değiştirtir bu kadın. Hayal kurdurdur. Kudurtur.
Daha önce de demiştim, God Save Karin!
Alın bakalım:

Fever Ray - If I Had A Heart(Fuck Buttons Remix)

Fever Ray - If I Had A Heart(FAMILIJEN REMIX)


When I Grow Up from Fever Ray on Vimeo.


If I Had A Heart from Fever Ray on Vimeo.


Not: Daha önce yazdığım Fever Ray yazısında The Knife'a benzediğinden bahsetmiştim. Bu konuda biraz yanıldığımı fark ettim. Fever Ray'deki sesler Knife'daki kadar yapay değil. Bir iç enerjisi var ve bunu azar azar yayıyor dinleyiciye. Birden dışarı çıkarmanız imkansız. Nayfın eğlencesi ve mizah anlayışı da Fever Ray'de olmayan özelliklerden. FR'de içsel bir yolculuk ve bunun ardından gelen savaşlar ve çekişmeler göz önüne çıkıyor.

3 yorum:

Deniz Ural Şubat 21, 2009  

Vaoooov! İlk kez dineldim ve gerçekten boyut değiştirtti, hayal kurdurttu, kudurttu! Teşekkürler.

kristensenn Şubat 21, 2009  

nocomment geleneğini karin için bozmaya değer bence. bu albümden sadece when i grow up'ı dinlemem yetti. knife'daki mizahın eksikliğini ise karin'in bireysel projesi olmasına bağlıyorum, bu onun için şahsi bir hesaplaşma süreci sanırım, karanlığını dengeleyecek bir kardeş de yok bu kez. çokkaranlık. ama iyi.

Çiçer Şubat 21, 2009  

enfesyus...

counter on
blogger