Kick it, kick it, kick it!


Beklenen albüm, I Feel Cream,  interweb semalarında gezinmeye başlamamışken, "Talk to Me" şimdilik idare edin şarkısı olarak öne sürüldü. Ohm mmayn goş, dedim. Formundan hiçbir şey kaybetmemiş bu hatun...
Çünkü Simian Mobile Disco, Drums Of Death, Digitalism ve Soulwax gibi isimler albümde Peaches'a eşlik etmişler. Albümü bir an önce dinleyip oradan oraya zıplamayı; bağırmayı arzuladım.
Beklentilerim arttı.

I Feel Cream, bu hafta elime geçti. İşte buradan.
Şarkıları playliste büyük bir heyecanla atıp shuffle'da karşıma çıkan ilk şarkısının beni nasıl da baştan çıkaracağına dair tahminlerde bulunurken mırıl mırıl electro-pop yapan bir vokalle karşılaştım.
Şarkıyı söyleyenin Lil' Kim veya Pink olabileceğine bile inandım ama Peaches olduğuna pek inanamadım.
Hatun prodüksüyonda başarılı isimlerle çalışmış... öyle diyorlar. Ama I Feel Cream'in büyük bir bölümü bildiğin MTV öğlen kuşağı. Açık hava diskosu.

Yanılıyorumdur belki.(Umarım.) O kadar da kötü de değildir. >>> Yok yok, bazı şarkılar o kadar da krem şokolat değil. Cazırdıyor gayet.
Aksini iddia edin, kanıtlarla gelin falan. >>> Trick or Treat, Mud, Mommy Complex, Show Stopper, Talk To Me. Bunlar ne?
Ama Peaches'ın hardcore electro feminist leş punk'ı bu değil. Pırıl pırıl bir ses olmamalı bu kadından duyduğum. >>> Belki de budur... Nerden biliyorsun?
Bilemedim...

0 yorum:

counter on
blogger