Çalmadan Oynar


Grizzly Bear'ın yeni albümü çıkmış, ben elde olan bir albümünü yanlışlıkla silmiştim ama şarkılar sanırım aynı, biz aylardır hangi albümü dinliyorduk kuzum diye sormak istiyorum saftingen. Ayrıca "Eskiden ne güzeldi ayı oynatırlardı modern hayat fa fa fa fa" diye başlayarak mahalle anılarıyla devam eden bütün yazıların kaderinde olduğu gibi burna takılan halkayla ekmeği yiyilecek bir 80,90,00 bırakmadan her şeyi arsız gibi tüketmeye devam.

Grizzly Bear - Foreground

Grizzly Bear - Ready,Able

2 yorum:

Adsız Haziran 05, 2009  

selamlar, bir ricam olacak, acaba blog'a bir arama motoru koyabilir misiniz? daha kolay sömürmek bakımından diyorum, bazen böyle bloglardan bir albüm arayacağım oluyor, tek tek geçmişe bakmak durumunda kalıyorum. ama heralde bu benim cehaletimden kaynaklı di mi, vardır onun da kolay bi yolu. öyleyse nedir bi anlatsanız? teşekkür ederim şimdiden. kolay gelsin. (:

Radnor Haziran 10, 2009  

valla gugıldan arıtın diyesim geldi, lakin biraz daraşlıyız bu aralar, yaz gelsin, tasarımı da bi güzelleştirip, arama motoru da ekleriz sanarsam.

counter on
blogger