Retired Colonel Ertunç


El bebek gül bebek benliğin ergenliğini televizyona, gençliğini de internete kaptırmasının ceremelerini çeksek de yakın tarihimizin tozlu raflarında- cümle içinde kullandık mutlu olduk ekolü- kalakalan ve farkında olmadığımız onlarca güzelliğe ulaşma imkanımızda oluyor. 1 Mayıs'da Etrafta'da postlanan Barış K toplaşmasında rastlaştığım Mozaik'de bu kategoriye girmekte.

Yıllar yılı seslerinin kesilmesi için büyük bir hırs ve vahşetle uğraşılan insanların arasında hala birşeylerin değişmesi için uğraşan bir neslin içinde müzik yapmaya çalışmış güzel insanlardan oluşuyor Mozaik. Bütün albümlerine indirmek >buradan< mümkündür. 90 yılında yapılmış "Plastik Aşk" isimli son albümlerinden pek muzip şarkılarını da çok sevdik aileyecek


Biliyorum meselenin nerede yattığını
Tam onbeş Türk devletinin
Bu yüzden battığını
Disiplinsiz çatlak sesler canımı çok sıkıyor
Ne kadar assan kessen bu gibiler hep çıkıyor

Ben Hilmi Ertunç, Emekli Albay Ertunç
Ben çözdüm işi
Benim bu serseri gidişe dur diyecek kişi

Sabah aynı anda kalkıp yüzler yıkanmalı
Bu ahenkli uyanışı alem tören sanmalı
Züppelik kol geziyor
Kahveler nes çaylar torba
Kahvaltıyı tespit ettim
Herkese bir tas çorba
Aç bırakılmalı katlamayan peçetesini
Hastalara Genelkurmay yazmalı reçetesini

Ben Hilmi Ertunç, Emekli Albay Ertunç
Ben çözdüm işi
Benim bu hayasız gidişe dur diyecek kişi

Yek vücut olup başlayalım her işe ayinle
Eş-dost seçimi ve her şey ayarlansın tayinle
Yaramaza itaatsize damgalar basalım
Milli maç kaybında üç,grevde beş kişi asalım
Biz istersek eğer bu aziz millet neler yapar
Adamı göklere çıkarır, alkışlar,tapar

Oğlum ben Albay Ertunç, Emekli Albay Ertunç
Ben çözdüm işi
Benim serkeşliğe, gaflete dur diyecek kişi

I’m Hilmi Ertunç,Retired Colonel Ertunç
İki çocuk babası, İngilizce bilir
Yeter ki hiza istikamete doğru bakalım
Ve altılı ganyanı öğrenip şu kahveden çıkalım

O Hilmi Ertunç, Emekli Albay Ertunç
O çözmüş işi
Odur bu serseri gidişe dur diyecek kişi

Mozaik - Emekli Albay Hilmi Ertunç



* - konudan bağımsız olarak etrafta'daki postun altında dönen forum kafası stayl tartışmalar pek asap bozucu demeden geçesim yok-

0 yorum:

counter on
blogger