ayarakaçanlar ve neysemoyumoğulları.


(yılda maksimum 10 entry girerek, ünite ünite kan kaybederek hala yaşadığını zanneden blog)

yazmaya yazmaya cümle kurmayı bile unutunca, ne dinlediğini anlatmak, ne de dinlediğinden zevk almak olası.
konum itibariyle ve konum itibariyle de müzikten soğutacak bütün veriler girilmiş durumda. okulda leş, sokakta leş, komşu şehirler de pek indie göründü gözüme.. bana da baksanız alemin ne kadar popüler drone ambient witchouse grubu varsa dinliyorumdur ama (çaktırma..) en azından sagopa kajmer dinleyip ardından, dengeliyorum. neyse.
neler var? birkaç aydır geçmişte çok sevdiğim ne varsa dinleyip tüketip tekrar yeni albüm arayışlarına geçtim. holy other çok hoş. albümün ismi with u. bunun için de şöyle böyle diyorlar ama gayet dark ambient, witchouse falan.. fazla gürültü de değil.. kafa ütülemekle uğraşmıyor hiç.
ajda pekkan da eskiden ne süperstarmış ayrıca. '69 yılında çıkardığı fecri ebcioğlu sunar albümünün tamamına aşık oldum. bu yaşıma kadar böyle önyargılı, pis bir insandım ama artık türk popunun geçmişine saygı duyuyorum sayesinde. gidicem, ben de evime pikap alıcam. bütün komşular bana küfredene kadar bu kadının plaklarını (ve de nükhet duru ve de timur selçuk) döndürcem durucam. çatır çutur..

burada (yanlış anlaşılmasın) a.p.'nın sübyancı ve kızcı olduğu kanısına varacağınız "gerçekten" çok hoş bir şarkısı sizi bekliyor. hayli rikomendıddır kendisi >> http://www.youtube.com/watch?v=GYEF2r34YY8 

çok öpüyorum hepinizi.

1 yorum:

Ali Furkan Nisan 20, 2012  

o değilde şarkı harbi güzelmiş üstad =)

counter on
blogger