B YÜZÜ------nasıl başlamalı?

Ne düşünüyorsam söylemeye meyilliyim.

Kulaklarımda çınlayan sesleri anlatmaya,bu güne kadar biriktirdiğim onca şarkı sözünü buralarda şuursuzca ifşa etmeye,gittiğim ya da gidemeyip de hayıflandığım konserler hakkında atıp tutmaya,bildiğim bilmediğim,sevdiğim sevmediğim şarkı olsun,türkü olsun,dilime takılmış,yatıp kalkıp söylediklerim olsun hepsini toptan ve yahut parekende halka arz etmeye karar verdim.
İçimden şöyle geçiyorsa,
"ya,geçen bi şarkı dinledim abi,inan tüylerim ürperdi.sen de kesin dinle bak."
veya böyle,
"daha albüm piyasada değil,şarkının sözleri de yok elimde,içimden ağlamak geliyor ama ne olduğunu bilmeden de çok garip duruyor.sözlerini bilen varsa,nooolur!?"
buraya yazıcam en samimi haliyle.Olması gereken de budur,bence.Yeterince bilgi kaynağı varken bir de ben ve diğer benler ciddi müzikal kişiliklerimizle boğmayalım seni.
Bu yüzden,bilgi veremem(o zaman ilgim dağılır dinlediğime) ama "nasıl?" sorusuna cevap verebilirim duyduklarıma dair.Zaten bozuk değil mi bu kaset?Nasıl? kötü,Nasıl? süper,Nasıl? ses gidip gidip geliyor...ben de bilmiyorum neden.Dün çok güzeldi halbuki.

Şimdi...Yarı ciddi benliklerimizle bozuk kasete ruh kazandırmışızdır.
PUSH THE BOTTOM.

3 yorum:

Adsız Şubat 23, 2007  

Tracy Thorn demek!!!!!!!
Harikadır

Selofan Şubat 24, 2007  

televizyonda ilk gördüğüm anda vuruldum şarkıya..albüm de bir o kadar güzelmiş.
hatun erkek gibi ama allah bises vermiş işte.o yeter bi ömür

Adsız Şubat 28, 2007  

Bu kadını acayip seviyorum ben. Kimi zaman arzulamıyorum dersem yalan söylemiş olurum. Aynen, senin gibi televizyonda gördüğüm an 'yine yapmış yapacağını bu suratsız cazibe' dedim... İlk yorumumdaki ünlemler yüzünden sizi biraz ürkütmüş olabilirim, bi' an kendimi Hıncal Uluç sanmış olabilirim... Herkes olmak lazım bir saniye de olsa, derim ve yeni bir tartışmayı başlatmak isterim (-

Ciddiyim bu arada (derrrrmişşşiiimmm.)

Şaka bir yana ciddiyim




















derrrrrrrrrrrrrrrrrrmişimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

counter on
blogger