PORTECHO'YA GİTTİM.REPLİKAS'I SEVDİM

yer:Ooze Venue
konser:Replikas,Hayko Cepkin,Portecho

Aslında Portecho için gelmiştim çünkü saat 12'de balkabağı olacaktım ve bir tek grup izlemeye hakkım vardı.Şansıma Replikas ilk sahne alan grup olarak çıktı.Ama iyiki de onlar çıkmış,ben bu kadar eğlenebileceğimi tahmin etmemiştim açıkçası...
Gerçeği söylemek gerekirse fazla şarkısını bilmiyordum,yaptıkları müziği de evde veya yolda dinlediğimde etkilenmiyordum.Bu yüzden de konserin nasıl geçebileceğini tahmin edemiyordum.Ama konserde,arkadaşlarımızın da etkisiyle "bayaa bi dağıttık".İçmeden sarhoş,bilmeden şarkıları söyler olduk.Bir de cahil cesaretiyle tabii,millet tribe girerken(nedense..) biz göbek attık,tepindik,oynadık.Oooh,canıma değsin,ne güzel de geçti gecem diyorum buradan.

Kanımca şu anda sahnede olan Portecho da bi daha gelsin.Başka bi müsait zamanımızda da Portecho'nun muhteşem setiyle hoppidi hoppidi zıplayalım.(we have no sympathy!)

Hayko için yorum yapmıyorum.İlgi alanım değil.

NOT:Fotoğraf makinesi pek iyi olmadığı için fotolar burda yayınlanacak kadar iyi değildi.Özür dileriz.

2 yorum:

Adsız Haziran 24, 2007  

bende aynı organizasyondaydım replikas herzamanki gibi muhteşemdi benimde diğerleri ilgi alanım olmadığından yorum yapmıycam sadece size yeni çıkan daha doğrusu undergand da varolan henüz yer yüzüne çıkmamış bir gruptan bahsetmek istiyorum replikas ı sevenler eminimki bu grubuda seveceklerdir grubun adı REVOLTERS post punk indie tarzı müzik yapıyor saykodelik de denilebilir replikas revolters favori gruplarım benim

Adsız Eylül 05, 2007  

bende biliyorum revolters ı gerçekten çok sağlam bir grup ve kesinlikle gelecek vaad ediyorlar

www.myspace.com/therevolters

counter on
blogger