Ne Müzik?

İnsan last fm e veya myspace e girince sapıtıyor en nihayetinde...Dinlenecek,sevilecek,gıcık olunacak ,tapılacak o kadar çok şey var ki ; bütün bunları sindirmek içinse çok az vakit. .. Eskiden dinlediğim bir şarkının etkisinden saatlerce kurtulamazdım ,onlarca kez ard arda dinler ,en küçük ayrıntılarını hissederekten hayran olurdum...Şimdi elimin altında yüzlerce grup,albüm,mp3 .. Yığınlar bütünü,""wishlist""ler,çoğunu dinlememişim bile...Müzik ürün biz de tüketiciyiz pekala,pek-ala

5 yorum:

Adsız Şubat 28, 2007  

İskoçya'da bir söz vardır You are what you eat diye ne yersen osun mealine gelir. Haklılar adamlar mide bu çöp tenekesi değil ya demek isterim ama bu aralar ne bulsam yiyorum demeyeyim de biraz kendime hakim olmalıyım tarzı canavarlığımı ön plana çıkaran bir yprum yapmayayım da...

Aynen müzikte de ne dinlersen osun diyebiliriz. (Ya da diyemeyiz, kime ne?) Ama bir süre sonra seçimlerimiz de daha evvelki dinlediklerimiz rotasyonunda şekilleniyor...

Asla kabul etmediğim ise -biraz düşünmem lazım- -biraz daha- ben punk dinlerim popu evime sokmam ya da caz dinledikten sonra sevişmelerim daha özgür, bundan sonra musikiye ara veriyorum diyen ve diyecek olan düşünce sistemlerinin yansımasına paralel... Herkes anladı işte (-

Bu arada, ben bu blogunuza bayıldım. Zaman ayırmayı başarsanız mükemmel olacak... Minimalistliğinize hayranım ama etraf biraz daha alacalı bulacalı olsa acaba nasıl olur diye düşün...

Radnor Mart 02, 2007  

ahah :) bende yorumuna bayıldım valla ,müzik müzik diye ne vakitler gitti ömrümden,bakalım blokun faydasını görecez mi ?
Bu arada etrafa,yanar döner şeyler yapacağızdır,fekat,bunları yapana dek bile göbeğim çatladı be abi,-gazmayım azcık- yinede über düber şeyler ekleyecem yanlara hiç merak etmeyiniz,önerdiğin albümler,gruplar için de soulseek abiye başvurdum,takipteyim,arıyorum,öpüyorum,siye siye canlar

Adsız Mart 04, 2007  

Gazmayım derken??? Cevap bekliyorum!!!
Şakaydı... Argadaş şaka demişken, şaak-kka-ccı diye bir korku-komedi programı vardı ya -bu süre zarfında bellek yoklanmaktadır-. Oradaki adam hani AYI kostümü giyip çöp tenekesinden -aniden, kaşla göz arası, hiç beklemediğin anda- çıkıp insanları korkutuyor, yetmezmiş gibi peşlerinden koşuyordu ya ben çok gülüyordum. Ne günlerdi ama...
Site sizin, elinizden geleni ardınıza komayın, çok sıcak bir site, nasıl desem, samimi, içten, sıcacık...

Radnor Mart 04, 2007  

iğrenç şakalardan sonra ""şaak--kka lan şakka"" ,,diyen, sonra da egosu yaralanmış insanları 40 yıllık ahbapmışcasına sarılarak teselli eden şaka programlarının hastasıyım :P.....,elimizden geleni yapıcaz abi,plan program belirlersek çok über olacak sitemiz,darmadağın gidiyoruz,vakit bulamıyoruzz valla birşeyler yapmaya,millet nasıl vakit buluyor ona da şaşırıyoz :) ,güzel günler bizi bekler işhallah,

Ceyyar Nisan 30, 2007  

aynen katılıyorum o kadar çok şey var ki...
internet çıktı mertlik bozuldu

counter on
blogger