ÖPSÜN SENİ....



Sene 80’ler sonu 90’ lar başı , Star tv yeni açılmış ,acayip durumlar, sabahları “Taş Devri”,öğlenleri “Köle İsaura” , rüyalara giren çizgi filmler ve ekranda korkunç biri… Küçükken gördüğümde çok korkardım , hatta sinirlenirdim içten içe ekrandaki “teyze-adama” ,annem ise ayıla bayıla dinlerdi ve eşlik ederdi TV deki rengarenk giyinen bu insana , nedenini anlamazdım bir türlü,sonra birden ansızın vefat etti ,..

Deneysel yüzeysel ,post atmosferik elektronik, The..’s lerin ve envai çeşit ecnebi müzisyenin kulaklarımızı paslandırdığı şu günlerde bazen eski değerlere sığınmak çok “trendy” bir davranış gibi görünse de gözümüze, öyle ruhlar doğurmuş ki güzel yurdumuzun toprakları, kulaklarımızı onlara tıkamak gerçekten büyük bir kayıp anlamına gelmekte.. ismi Mesut, göbek adı Bahtiyar…

3 yorum:

Adsız Mart 14, 2007  

'arabayı süren zeki müren'... Koptum ben, yardım edenim yok. Ve de korkunç ojeler süren Zeki Müren..
Beni dönem dönem Zeki'ye benzetiyorlar... İlk gençliğimde bu 'ithamlar' karşısında yerle bir oluyordum ama artık güzel geliyor. Anlamıyorum ama, ben Bursa'lı değilim ki??? Kasıtlarını ölene dek anlayamayacağım ya bu da bana en büyük ceza!
Zeki'yi seviyorum ama... Neden bilmiyorum ama seviyorum. Bodrum dizkolarında, kendine nasıl erkek seçtiği ise ayrı bir şamata. Masa altından beğeniyormuş rahmetli... Ne diyelim onun hayatı...

fırat Mart 24, 2007  

Agora Meyhanesi ne güzeldir ama...

Ne varsa eskilerde var, Ajda'da var, Seyyal'de var, Zeki'de var...

Filmleri çok komiktir bunun...

ama ben çok kibar bir erkeğim kuzum...

Radnor Mart 24, 2007  

evet siyah-beyaz filmleri çok güzeldir gerçekten,trt-2 nin sabah kuşaklarında izlenebilir, duygular daha sahici,hisler daha temizdir o filmlerde...
özel hayatı,giyimi ve kuşamıylan ne kadar ""paşa"" olsada kendileri,müziğiyle her daim kalbimizdedir,,
agora meyhanesine ek olarak +elveda meyhaneci yorumu da enfestir :)

counter on
blogger