İSVEÇLİ GRUP ve GÜZEL SESLİ ÇİRKİN



Kafamda anlamlandırmaya başladığım bir düzineden daha fazla şarkı var. Sanırım çoğu da THE KNİFE ve TRACEY THORN/EBTG albümlerinin bildik veya bilinmedik...ama benim yeni keşfettiğim şarkıları.

"Aman Allah'ım ne güzel şeyler onlar yahu" demek geliyor içimden genellikle... Ama yok, elbet bir çoğunuz biliyorsunuz bu şahısları ve anlamlar yüklüyorsunuz ya da severek dinliyorsunuz ancak benim özellikle şu İsveçli grup hakkında hissettiklerim, ne diyeceğimi bilemeyeceğim şekilde. Burada "Bu adamlar şunu yaptı,şu tekniği kullandı.." diye de uzatmayacağım. Kısaca aktaracağım sadece...

Aklımda birşeyler canlanıyor, hiç görmediğim yeni canlıları görüyorum hayal alemimde, çizimlerimde yeni figürler kullanıyorum, ifadesiz kalıyorum çünkü bu seslerin nasıl kulaklarımda bu kadar büyük bir etki bıraktığına inanamıyorum. Yolda adımlarım büyüyor sanki, yürüdüğüm yolların sonu şehirden uzaklarda oluyor, insanlar basitleşiyor, kavramlar derinleşiyor, düşünceler canlanıyor. Kısacası dünyamı,insanlarımı değiştiriyor. Bilemiyorum,abartıyor da olabilirim. Boşlukta olduğum hissini dolduracak şeyler aradığımda bazen şarkılar yetişiyor imdadıma çünkü. Keşke, gerçekten bu hissettiklerimi anlayabilecek varlıklar tanıyor olsam.(neyse)

Yani bir like a pen, marble house , we share our mothers' health , behind the bushes , you take my breath away veya zapata dinlediğiniz de sizin de sol tarafınızda davullar çalmıyor mu? Beyniniz de hafif travmalar oluştuğunu düşünmüyor musunuz? Çünkü sözleri aslında bu duyguya sebebiyet vermiyor sanki,değil mi? Bunu da farkediyorum ama istemeden oluyor. Geçer mi acaba?(geçmesin,lütfen)

Bir de şey var, bunu da söylemeden edemeyeceğim... Ya TRACEY THORN hakikatten acayip bir sese sahip kişilik. Grand canyon , get around to it ve de zaten ennnnn...... şarkım olan it's all true "OUT OF THE WOODS" albümündeki dinlenesi, dans edilesi, electro ritimlerin ardında gizli hüzünleri hissedilesi şarkılarıdır naçizane. Başka bişey dinlemiyormuşum gibi hissettim birden ama bak hem yeni, hem güzel, hem derin...e bu kenara atılamaz bişey sonuçta..

Saçmalama hakkımı da kullandım ey okur/dinler kişi...hissetiklerim bunlardan ibaret
.
Sanıyorum.

4 yorum:

Adsız Mart 14, 2007  

We Share Our Mother's Health

!emona!d Mart 22, 2007  

you healed my wounds and dried my tears!!!
çok yaşa the knife:))

on the run* Mayıs 05, 2007  

silent shout ve heartbeats!!!

siyah mum Ekim 13, 2007  

özellikle pass this on'un neden sıkmadığını -özellikle benim gibi biriyi- kesinlikle hala anlayamıyorum
tam share our mothers health'in klibini indirirken okudum the knife hakkında yazıklarını kesinlikle abartmıyorsun böyle işte hislerle alakalı ne kadar sevdiğin
içinde got 2 let you olan bir bomba atıyorum ve gidiyorum

counter on
blogger