YAKIN GEÇMİŞE YELKEN VOL .1.0

Yeni olan şeyler o kadar elimizin altında ve her an önümüzde ki; yeni bir şeyi kutsayasım veya lanse edesim gelmiyor insanlara,zaten birileri duymuş olmuşcak, o yüzden "kulaklığı takarım vazifeme bakarım" babında eski zamanlara yelkenledim zihnimi..
Sene ne zamandı hatırlamıyorum fekat,lise sıralarında oturuyorum,yaz ayları sıcak ve bizim televizyon sadece number one tv yi çekiyor nedense, televizyonda ise siyah beyaz bir klip,iki tane zıpır genç abi ve cazur cuzur bir müzik ,-o zamanlarda ecnebi müziğe yeni alışma durumları mevcut -, şüpheyle bir-iki yakınlaşmalar,tiksine,sıkıla,merak ede ede dinlemeler.. .. sonrada patlaya çatlaya , sabah gözü açıp, akşam kafayı yastığa koyana kadar kafaya nüfüz eden aynı melodi ve adamların müziğini dinlemeye başlamak !

Resmen bağımlılık yapan bir şarkı,mp3 ünü ilk bulduğumda duvarda renkler görene kadar dinlemişimdir , işte kendileri : Roy Vedas - Fragments of Life



7 yorum:

Tacim Mart 24, 2007  

İlk vokoder kullananlar bunlardı, bildiğim kadarıyla. Şarkı zamanında süper popüler olmuştu. Sonrasında Cher de vokoderi keşfederek tarihindeki en büyük hite, Believe'e imza atmıştı. 16 hafta falan İngiliz listelerinde 1 numara kalmıştı.
Roy Vedas sonrasında sesi soluğu çıkmadı. Mesela birisi daha vardı, böyle: Your Woman diye bir şarkıyla alemin ... koymuştu White Town. Evde yaptığı şarkı herkesin ağzını açıkta bırakmıştı.

Radnor Mart 24, 2007  

bende tam öbür yazımda white town dan bahsedecektim be yav, kalp kalbe karşıymış vallahi :) biraz hafızayı deşmek ister gönül,yenilere yer kalmıyo kafada :P

Tacim Mart 25, 2007  

Yeniler umrumda değil, her gün binlercesi piyasaya giriyor ama ruha nakşedeni az. Ahım şahım olanları keşfediyoruz, no problem ama her yeni gelene de buyur etmek yakışmaz bize, değil mi ahbap.
White Town nerden aklıma geldiyse, bingo oldum.
Bakak, neler yazacaksın Beyaz Kasaba hakkında. Bekleyelim... Görelim... Gezen Tilki yorumları gibi oldu (-

nóiway Nisan 02, 2007  

roy vedas'ı şu an burada görmek! inanılmaz. orta son. yaz kavurucu sıcak. sanırım ben de number1'ın compilation'ında dinlemiştim bu şarkıyı. deli gibi sonrasında. bugün gördüğüm en güsel şeydi bu! harikasınız!

Radnor Nisan 03, 2007  

çok saolun sayın noiway , bizde modern way in hastasıyız vallahe ,takipteyiz her daim :)

şahin. Nisan 12, 2007  

nostaljinin böle değerlisi pek sık karşımzıza çıkmıyor saolun valla :)

ayrıca uskidsknow linki için çok teşekkürler ..bi de uskidsknow olarak ismi düzeltebilirseniz çok sevincez

hoşçakalın..

Radnor Nisan 13, 2007  

çok saolun efenim,sizin blogunuzda pek şömni,pek hoş,hemencik düzelttim linki ,

hörmetler .)

iletişim/contact

bozukkaset@gmail.com

burkalıyam ezelden gönlüm geçmez özenden, since 2006