YAKIN GEÇMİŞE YELKEN VOL .2.0

Ne alıp veremediğin var 7-8 yıl önce sevdiğin şarkıyla değinizi duyar gibiyim ,ya da duymak istediğimi farzeder bir ruh halindeyim,abuk başlangıçla sempati peşindeyim ,ne? ,ha-ha ,ıyy

Sanıyorum yine number one tv nin 90 larının sonuna katkısı konulu bir girişle açıklayacağım durumu ,yoksa ikibinler miydi? ,tarihi pek belirsiz kafamda... Fakat şarkı-ismi hep aklımda,
Evde tek başınayken utandırmadan dans ettirebilen şarkılarıdan biriydi sanarsam ,ne güzel one hit wonder dı o be ,tabi o zamanlar kadife sesli zenci vokale karşı tek fikrim,"zenciler de de ne gırtlak var be abey "isimli magazin bülteni beyanatıydı ,sanıyorum abiler bi iki klip daha çektiler ama saçma sapandı aman neyse,"herşey iyi olacak takma kafana ,bak dalgana"ekolünden bir eser kendisi,pek tatlı bir "one hit wonder",,mp3 ünü bulunca pek sevindim,sizlede paylaşıyım istedim :
Phats & Small - Turn Around

klipklüp




Bir başka şahane one hit wonder ımız ise White Town - Your Woman ,bu şarkı baya dönmüştü mtv de hatırlarsam,akılda kalıcı ,dinleyince doksanları hatırlatan hüzünlü bir şarkıydı,tek şarkı yaptı söndü diye düşündüydüm White Town ı, sonra aslında tek bir kişi olduğunu;Jyoti Mishra isimli Hindistan doğumlu bir vatandaş olduğunu;halen de müzikle uğraşmaya devam ettiğini ögrendim, büyük plak şirketlerinin arzularını yapmaya pek hevesli olmadığı için kendi şirketini kurup devam etmiş işine gücüne...


büyük atarak söylersem de kısa hayatımda izlediğim en iyi kliplerden birisidir,

4 yorum:

fırat Nisan 23, 2007  

90'larda Gay Dad vardı, birde MenSwear... Onlarda birden ünlü olup yok olmuştu...

Radnor Nisan 24, 2007  

Gay Dad i biliyom ,öbüründen bir haberim, onada bakınalım,sabaha kadar mp3 arayalım,beynimizin pekmezini akatalım ,selamın hello suet'im

Dead FM Ocak 20, 2009  

offf phats and small! bayılırdım ben de bu şarkıya. bu albümün kasedini aldıydım hatta. turuncu kapaklı bişey.

Radnor Ocak 20, 2009  

ahah ,hadi ya ,übermiş, got to turn around uu beybi, ne severdim ben de var ya of of kasetlerindeki diğer şarkılar nasıl acaba merak ettim ? :)

counter on
blogger