Yardımcı Olmuyor



Yeni başlayan bir gün,
Uykusuz geçen gece,
Aldığım ilaçlar, Gittiğim doktorlar,
Vücudumdaki yaralar...
Gittiğim Şehirler,
Tatiller,
Yeni yüzler,
Aldığım kararlar,
Bozduğum kurallar,
Kendime yenildiğim günler...

Kimse için yazılmamış, hiçbir şey için ortaya çıkmamış, nerede olursam olayım, ne yaparsam yapayım, nasıl hissedersem hissedeyim... Hayatımın bekleme salonunda çalan şarkılar listesinde en başta yer alıyor...
Aslı söylüyor, ben söylüyorum. Aslı söylüyor, ben yaşıyorum. Aslı
söylüyor, ben ağlıyorum... Aslında yalan söylüyorum. İnanmayın.
Sizler de yalanlar söylüyorsunuz. Sizler de yardımcı olmuyorsunuz,
hiçbir zaman da olmadınız zaten. Aslı öngörülü biriymiş. Ben sonradan fark ettim ne yazık ki... Belki bir gün o beni bulur? Yardımcı olur??


Aslı - Yardımcı Olmuyor

4 yorum:

Adsız Aralık 28, 2007  

aalama kıyamam -essahtan-
geccek bu günler de
bilirsin hayat kimilerine

pippilotta Aralık 29, 2007  

edit.

kimse kimseye yardımcı olmaz
kimse kimseyi bilmez
kimse kimseyi anlamaz be kuzu
çok depresif bi o kadar da agresifim bu yazıyı (bizzat bunu) ondan pek sevmedim. seni en çok ben severim bunu da burda bitiririm.

Elsa Ocak 13, 2008  

bu şarkının klibini çok görmüştüm ama burun kıvırıp dinlememiştim. az önce burda okuyunca bi açıp dinleyesim geldi. sabahıma iyi geldi, ya da kötü geldi ama olsun, neyse.

Adsız Ocak 16, 2008  

Az önce ilk defa Radyo Fenomen'de dinledim ve resmen bayıldım. İnanılmaz bir şarkı bence.

counter on
blogger