Eğer hoparlörler doğru mesafede olursa bu şarkı harika olur...

İçinde çürüdüğüm odama ket.
Ben öğrenci, hayat mektep.
Haren gürra, yıkılır hatıra.
Hassas yapraklarımın sonu çıka hayra bat.
Armoni gelsin kulağa. Açılır susta.
Ya rapim, ya ölüm, ya dünya, ya feza, ne hasım, ne çalım, ne yapım, ne yıkım değil umurumda yak.
İzbe hayat, hep hazır ol rahat
Hayta Hilkat ve kalp hacamat.
Yolculuğun bi kundak, bi toprak.
Kahkahalarımda kayıp da murat.
Hayli hayati, rap mütemadi.
Ört üstümü mermer baki. Göm büsbütün her şeyim hayali.
Geciktirme vaktim bu ikindi.
Checkmate...
Kahpe felek işin acı üretmek, ne bilirsin sen, nedir üşümek, titremek.
İsteğin acılara tuz biber ekmek demek.
Kolo deneyimli denek. Yalnız hep sükunet ve net.
Altını üstünü tersine çevirir. Üstüne üstlük çamları devirir... Tadan bilir.
Sen gülerken ben pek ilgilenmem.
Buradan geçtin mi, bilmem.
Kim tutmuş, kim kesmiş, kim pişirmiş, kim yemiş.
Sen gülerken pek ilgilenmem
Yalnız uyanmak cehennem.
Madem uyku yarı ölüm, canıma gecedir kast eden.

Kendimi unutmak istiyorum yol kenarındaki biriken kuru yapraklar gibi, günleri, ayları, yılları, anıları hatta kendi devremi, çehremi, yakın çevremi dahi... Sen bir sırrı bile tutamadın, artık neyi paylaşabiliriz candan ki…
Esti rüzgar Hiçlikistan'dan. Ölmek tatlıydı baldan.
Serpilmiş hayalime gubar-ı gam ve ızdırap.
Koleramın rapi zat... Hani nerde o eski Rulo Kat?
Hababam'ın ruhu kaçtı, gel de gör Rıfat… Halkım konuşuyor kendi dilini çat pat, kolaysa anlat!

Yürüyüşü paytak paytak, farları yak, karşıya geçmeye çalışıyor çaylak.
"Sen aslında bir hissin" dedim ve aniden yok oldu hortlak.
Doydu mu tumbak? 24'ünde üç öğün Bebelac..
Bitirme hepsini kardeşine de bırak. Biz öyle gördük anadan,
babadan, yarenden.
Hayatında her şey dümenden. Bir gün ölürsen bilme benden..
Bariz boynumu bağladım balona; şimdi baya bir yükseldim yerden.
Sana koyuldu denden. Selam getirdim sana Hollandalı William Tell’den.
Debelenmezsen çabuk biter işimiz eğer beni dinlersen her dem...



Kolera - Kolaysa Anlat

Kolera @ myspace

***önemsiz duyuru :bu yazıyı okuyan sizler gibi türkçe mp3 paylaşımına veya herhangi bir türlü mp3 paylaşımına karşı değiliz ,lakin Türkiye'de basılı ve türk sanatçılardan tarafından yayımlanan albümleri indirseniz de, beğendiklerinizin gidip albümlerini de almanızı veya internetten ücretiyle almanızı tavsiye ediyoru(k)z,naçizane***şimdi reklamlar

6 yorum:

dino Şubat 23, 2008  

sevgili radnor,
böyle rap şeyler pek iyi gelmiyor buraların bünyesine. eskiden kalan üst bakış ile terkediyorlar hemen seni, gel dön yol yakınken :)
şaka bir yana, rap iyidir.
en azından sürekli ağlaşmıyor o çocuklar.

Selofan Şubat 23, 2008  

Sevgili dino,
rapime gel!!!

Daha önce koyacaktım şarkının sözlerini ama radnor bey bundan daha önceki postlarda bahsettiği için pek oralı olmadım.
sonraları fark ettik ki dilimizde gezinen lirikler var, dedim "kim ne derse desin", ben paylaşayım.

Adsız Şubat 23, 2008  

KASINÇÇ
TİKSİNÇÇ
KICIMIN RAP-i-
BU DA NE LAN
YOK DAHA NELER
ADAM SARKIMI SÖLÜYOR
ADAM KONUŞUYOR
ÇABALIYOR;RESPECT!
BU KASSEETT CIDDEN BOZUK !
BOZULAN KASETLER;BOZULAMAYANLAR !

Radnor Şubat 23, 2008  

"repçisin dediler kız vermediler yov"

evet rap olayını biraz kısabiliriz ama kolera'yı seviyoruz sayıyoruz,sadece rap müzik olduğu için içinde anlamlı bir şeyler barındırdığı için de yovyov,hani nerde o eski rulokat forevır

Adsız Şubat 24, 2008  

I visited this site, and I recommend it to you!

http://eightfiresmusica.blogspot.com/

Adsız Temmuz 22, 2011  

esti rüzgar hiçlikistandan .. ölmek tatlıydı baldan.... :/ çok güzel.

counter on
blogger