D-Skasting!!!


Myspace'den pek yararlanamıyorum sanırım. Bazen karşıma birşeyler çıkıyor. Onlara biraz fazla kafa patlatmak da zor geliyor, nedense. Bu derin kuyunun içine düşmekten kaçınıyor olabilirim. Ama yeniyi, keşfedilmemişi, az duyulmuşu seviyorum. Tabii öncelikli olarak "gerçekten" seviyor olmam gerekiyor. FERAL bu duruma uygun... Last.fm yanıltmasın yalnız; death metal dinlemeye başlamadım aniden. Gothic de değilim, çok şükür. Ama ne dinlediğimi henüz anlamış değilim. Öğrendiğimde anlatacağım.

Şimdilik, bir süre feral takılmalıyım. Azcık ortamdan uzaklaşmalıyım. Belki bir iki kurt beni yanına alır; küçükten yetişirim. Biyolojiyi yerinde öğrenir, gelirim. Altın bilezik olur.
Zaten, modernizm çok ranç*... Mowgli, yavrum, ben geliyorum!!!


Gary Gecko feat. FERAL - D-Skasting
FERAL - Unfinished GBU

FERAL @ mayspeys
feral children @ wikipedia

0 yorum:

counter on
blogger