Hairnet Paradise




Bir cumartesi, gökkuşağında yaşayan şamanların arasına karıştım. Hiç duymadığım, inanmadığım hayatlardan bahsetti onlardan birisi. Bahsetmediklerini de, zaten O daha konuşmadan anlamıştım. Birşey oldu; biraz değiştim sonra...

Bu gece, sürprizli yine. Dileğimi doğru tuttuğum için şamanlar gelmeden bu diyara, onların müzikleri geldi kulağıma, uzaklardan. Yine birşeyler anlatıyorlar. Çok yoruldum, anlattıkları çok ağır; yine de onların bu masum erotizmini atamıyorum üstümden. Büyü olmalı bunların yaptığı...

Başımda siyah tüller uçuşuyor. Ağır bir makyaj yaptım; pembe allık sürdüm. Bıyık çizdim yüzüme. Saçlarımı kestim. Bir ritüeli gerçekleştiriyoruz bu gece.
Dinleyecekleriniz, daha önce duymadıklarınız. Görecekleriniz, her seferinde farklı bir rüya. Cennetin meyveleri, işte burada.

1 yorum:

Adsız Haziran 02, 2008  

cennetin meyveleri için diyeceğimi şarkıda demişler:'beautiful smell'

counter on
blogger