She speaks through me...



CocoRosie kardeşler, boyutlar arası geziniyorlar ve beat ve synth cennetinde ışıltılı arplarıyla karşılıyorlar bizleri. Kulağımıza aryalar fısıldıyorlar...

Kanlı canlı bir rüya hatırlıyorum bu yeniyi dinlerken. Ağlamaktan makyajı akmış kadınlar geliyor aklıma. Kristalize sesler duyuyorum uzaklardan bir yerlerden. Jelatinden nehirler, zaman makinaları, gökyüzünü kaplayan bir gökkuşağı, tek boynuzlu atlar, uçsuz bucaksız bahçeler görüyorum.

Bir çınar ağacının altında uyuyakalıyorum. Rüzgar yüzüme vuruyor. Üzerime renkli bir örtü örtüyorlar. Birileri uykumda rüyaya taşıyor. Orada atlı karıncaya biniyorum. Sokaklara illegal kalpler sprayliyorum. Koşuyorum ve durmadan koşarken düşüyorum. Uyandığımda, dizimdeki renkli yaraları görüyorum.
İnanmak ne kadar güzel.

CocoRosie - God Has A Voice, She Speaks Through Me

counter on
blogger