biri sana gelsin, o da sensin.


Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin
by rubeyda

keşke hiç duymasaydım, bilmeseydim... yazın sıcağında teyzem nakaratını günün 22 saati mırıldandığı halde erdemli bir hareket yaparak hiç merak etmemiştim.(yaptığım tek erdemli hareket) ne de iyi yapmıştım!
sonra beyin kıvrımlarıma yavaş yavaş sızmaya başladı. şimdi kötü kuylu bir kanser hücresi gibi günden güne büyüyor. sense of humorumu ele geçiriyor.
bakınız, kötü huylu.

şimdi de sizin beyninizi ele geçirmeye çalışıyor:
klibin tamamını seyredin.
şarkının sözlerine, klipteki altyazılara(kral tv altyazıları dahil), klipte oynayan karakterlerin hareketlerine, bakışlarına dikkat edin.
solistimizin ifadesizliğine bir de...

(14 yıllık restoran işletmecisiyim)
saçmalama n'olur çare çok, nasıl gidersin?(üeh)
istediğin her şey sanki yok, değer mi dersin?
başkaları bilmez, görmez o nasıl bir duygu
al elini kalbine bir koy, işte gerçek bu
her yer soğuk hep karanlık
kendi kendine tarifsiz
ayrılmamız çok gereksiz(bu nedir?!nasıl bir güvendir?!)
şimdi uzaktan sebepsiz(buna hak vermemek mümkün değil.)

biri bana gelsin, o da sensin(oldu.)
beni kırmış olsanda
ikimiz de aşık, bir tek farkla
benimki senden biraz fazla(aferin.)

Klibi İzleyenler İçin Not:Ankara'dan Hatice için İsmail YK'dan Bas Gaza gelsin. Kral TV'nin yapamadığını yapalım.


1 yorum:

obscure deity Mart 03, 2009  

bu videoda oynayan nil adlı insanı özlediğimi tekrarkez belirtirim.

counter on
blogger