NE BULSAM DİNLEYEMİYORUM...


Ne yapacağımı bilmiyorum. O kadar yeni ki bu internet şeysi bende..kendimi nasıl kaybedeceğimi bile öğrenemedim bu piksel piksel derinliklerde. O yüzden eskisi gibi,Gön. dinliyor,o insan bana söylüyor,ben de ondan sonra dinliyorum.Yani her keşif bir keşif değil aslında. O bana söylerse bilirim,haaa..biz bir değil miyiz?(evet biriz.) O zaman ben buluyorum.(hahaha)

Tabii buna rağmen "ikinci el" arşivimde boğuldum(itiraf ediyorum). Hiç birine "benim" gözüyle bakamaz oldum yenilerimin. Eskileri dinliyorum,eski alıp satıyorum bu yüzden. Üstüne mandal versen değişmem eskilerimi..türkçesiyle popuyla hepsi "benim" en azından. Onları zorlukla bulmuşum, bir aydan fazla dinlemişim , her birini ezberlemişim, söylemişim, sonra bir de sıkılmaya bile zaman bulmuşum.. bak,bir ay artık ne kadar uzun bir süre yeni bir şarkıyı dinlemek için. Ve şimdi daha sözlerini anlamadan şarkının " bilmem ne asıllı grubun yeni albümü çıkmış" diye başka birşeyle geliyorlar bana. "olmaz" diyorum. Bana olmuyor. İnternet şeysi beni alt ediyor. Kıpraşımlı ekran beni her gün hayretler içinde bırakıyor. O yüzden ne bulsam dinleyemiyorum. Arşivimde bekletip zamanı gelince listeme koyuyorum. Bürokrasi böyle.
Eski makbüldür.


İLAN : Çok fazla dinlenilecek, tükenmeyecek, olursa bir güzel de ağlatacak, mümkünse kadın vokalli birkaç şarkı aranıyor. Şahıs, albüm adlarıyla gelin. Çekinmeyin.

5 yorum:

priss Mart 02, 2007  

haha çok sevindim böyle bi yazıyla karşılaştığıma çünkü last fm e ilk girdiğimde ben de aynı durumdaydım, çıldırmış gibiydi herkes, klasiklerim, demirbaş şarkılarım, gruplarım hepsi klişe gibiydi artık... Her listenin olmazsa olmazı indie gruplar vardı vs..

Hı şimdi nooldu dersen, ben de o "hede asıllı grubun hödö adlı yeni albümü çıkmış" insanlarındanım... çok hızlı bi değişim yaşanıyo ama sonra oturuyo taşlar yerine, senin olanlara daha sıkı daha bi kendinden emin sahip çıkıyosun... hani bu sevgiliyi aldatıp sonunda hiç kimsenin onun yerini tutamayacağını anlamak gibi bişii ( ahanda saçmalamaya başlıyorum :S )

şimdi bu tehlikeli gidişatı farkedip sana da söylemekten dilimde tüy biten bi grubu tavsiye edicem, THE CZARS !!! albümlerini tereddüt etmeden indir derim şu adresten :

http://rapidshare.com/files/11592975/czarssorrymadcry.rar

kadın vokal şuanda aklıma gelmio, pöff bisürü var ama listeni htrlamıyorum şimdi kim var kim yok, aklıma geldikçe last dan yahut burdan dürterim seni...

görüşürz...

Adsız Mart 04, 2007  

Joan As Police Woman
Bat For Lashes
Sarah Nixey
Seray Sever
Tram
Feist
Keren Ann

Selofan Mart 04, 2007  

tacim----seray sever herhalde ağlattığı için(farklı sebeplerden dolayı olsa gerek) listeye girdi sanırsam (-:

Adsız Mart 12, 2007  

Hande, ben magazin için deli olan bi' adamım. Varsa yoksa Hülya Avşar diyorum. Şamiyon belli ikinci kim (-
Bu kızı da severim, hatta Seren'i, Emel'i falan. Hepsi de 'Hülyacıyım' dediği için.
Yakında magazin sitesi açmayı düşünüyorum. Magazinsiz yapamam, bazılarında eşeklik baki kalıyor, aslında çok entelektüel bir insanım, hanımlar 3 maymunu oynayın mutlu olun...

Adsız Mayıs 21, 2008  

herşeyi dinlemektense önce kendi sesini oturup dikkatlice dinlemeni tafsiye ederim. Müziğe ihtiyacın varsa, ne tür müziğe diye kendi sesine kulak var. NEden boyle yapacaksın, bosa zaman kaybından kurtulmak için. Zamanı bosa harcamak insanı husrana ugratır. gerci husranda bir ruh hali. hatta bu ruh haline uygun bir cok müzik de bulabilirsin. bu ruh haline uygun cok guzel müziklerde var. İyi mi kotumu bilmiyorum ama o ruh halini muhafaza etmeni saglaycak müzikler onlar.. hatta daha da artıracak müzikler.tam müzik dinlemeyi bırakacakken bir dostumun tafsiyesiyle tekrardan hararetle müzik dinlememe vesile olan albumu sana tafsiye ediyorum. her onune geleni dinlemektense bunu dinle:)
Parov Stelar - Shine

counter on
blogger